Obsługa systemu odbywa się przez przeglądarkę internetową.

Z systemu aktualnie korzysta od 100 do 130 sklepów.

 

Opis działania systemu

 

Obsługa sklepu przyjmując reklamację od klienta wypełnia formularz w przeglądarce internetowej po zalogowaniu w firmowym systemie reklamacji.

Po wypełnieniu formularza generowany jest druk reklamacji w formacie PDF, który jest następnie drukowany.

Klient zostawia reklamowany towar i dostaje kopię druku reklamacji.

Na druku reklamacji jest miedzy innymi informacja o adresie strony internetowej, na której można sprawdzić status reklamacji po podaniu jej unikalnego numeru.

W momencie przekazania reklamacji kierowcy, obsługa sklepu wybiera z listy kierowcę, który odebrał tą reklamację.

Obsługa w firmowym dziale reklamacji ma do dyspozycji panel zarządzania reklamacjami, gdzie spływają reklamacje z całej sieci handlowej.

W panelu można nadać status reklamacji np: "przyjęte, czeka na naprawę" albo "naprawione, wysłane do sklepu".

Po każdej zmianie statusu aktualizuje się data tej zmiany.

Statusy można samemu definiować.

Jeżeli naprawiony towar wraca do sklepu to obsługa działu reklamacji również podaje, który kierowca otrzymał ten towar.

Obsługa sklepu ma na bieżąco wgląd co się dzieje z daną reklamacją. Dzięki temu jest w stanie natychmiast podać klientowi wyczerpującą odpowiedź, o ile klient sam tego wcześniej nie sprawdził na stronie internetowej.

Żadna reklamacja nie zostaje nie zrealizowana, gdyż jest to monitorowane przez dyrekcję firmy.

Kierowcy mając świadomość kontroli, również dbają aby reklamowany towar nie zaginął, lub nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

All rights reserved. Copyright © 2009 OpenMakers.pl
Nasze marki: Serwery Gier Pukawka.pl OpenMakers.pl